שטח זה יכול
להיות שלך

בעל עסק/ מפרסם נכבד, שטח פרסום זה יכול להיות שלך.

לפרטים לחץ כאן



נושאים אחרונים בפורום
הרשמה    התחבר    פורום    חיפוש    שאלות נפוצות



פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: נשירה בגלל מינוקסי, פרופסיה
 הודעה פורסם: 07/12/2019 
מנותק
משתמש חדש
משתמש חדש

הצטרף: 07/12/2019
הודעות: 1
שלום רב
בן 35
לפני איזה חודש וחצי התחלתי להשתמש במינוקסי ( נוזל) לקדמת הראש, שמתי בממוצע פעם ביום כי לא הצלחתי להגיע לפעמיים ביום ( עזבו את זה שכל פעם היה נוזל לי חצי מהנוזל על הפרצוף). בכל מקרה לפני כמה זמן אני שם לב שכל קדמת הראש מדלדלת - פה נושרת שיערה, שם עוד 2.... ואני בכלל לקחתי את זה לא בשביל להפסיק נשירה אלא כי רציתי להעבות את אזור קדמת הראש (שהשיער יראה מלא יותר)- ועכשיו זה נראה דליל יותר משהתחלתי!! . בקיצור הבנתי עכשיו שזו תופעת לוואי של התחלת שימוש במינוקסי אבל זה מלחיץ ממש ולא נראה לי שיש רצון עכשיו להתקרח בקדמת הראש כדי שעוד 4 חודשים -אולי- כל השיער יחזור.
שאלתי היא מה קורה אם אני מפסיק מינוקסי כעת?
השיער שנשר כבר יצמח חזרה נכון?מתי?
התחלתי פרופסיה לפני איזה שבוע- והוא מוריד חשק מיני- ואני ממש לא מעוניין בזה- האם התופעה הזו חולפת אחרי תקופה? כי פעם אני זוכר שלקחתי (הפסקתי) ודווקא לא הייתה בעיה בחשק.
מה הסיכונים של פרופסיה?
אודה לשמוע תשובות מאנשים עם ניסיון לגבי השאלות תודה


חזור למעלה 
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
 
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 14 אורחים

 
 

 
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  


שטח זה יכול
להיות שלך

בעל עסק/ מפרסם נכבד, שטח פרסום זה יכול להיות שלך.

לפרטים לחץ כאן